Delar av Linnzans liv

Hej! I den här bloggen skriver jag om bland annat vad jag gör och ibland kanske lite annat ;)

Dagen

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag har jag, min lillebror och min pappa gjort lite allt möjligt. Vi har bland annat vart hos min farbror en kort stund och kollat i affärer. Jag och min bror fick en varsin sak av pappa, men jag berättar vad jag fick om ungefär en vecka, då kommer jag att göra en ny haul, för då ska vi fira min storebror för att han fyller år, så då kommer vi åka till Stockholm och gå på Gröna Lund och gå i affärer, så då kommer jag säkert köpa något där ;)

Just nu sitter vi på restaurang och väntar på pizza, så jag passade på att blogga lite om idag! ;)

Ikväll kommer jag, min lillebror och pappa att göra lite annorlunda än vad vi brukar. Först så ska vi vara på balkongen och äta jordgubbar och så, men sen så ska vi sova på balkongen! Haha! Vi 3 gör lite annorlunda och roliga saker den här veckan medans mamma fortfarande jobbar. Sen på fredag får mamma sommarlov också så då ska vi nog fira lite att mamma också får lov. Men nu så har vår pizza kommit, hejdå!
/Linnzan

Kommentarer

  • Conny säger:

    Fint skrivet. Det är kul och intressant att följa dig. Kram

    2013-07-20 | 12:03:17

Kommentera inlägget här: