Delar av Linnzans liv

Hej! I den här bloggen skriver jag om bland annat vad jag gör och ibland kanske lite annat ;)

Glass i stora lass ;D

Kategori: Allmänt

Hej!
Just nu så ligger jag och solar... Benen. Det är såååå varmt, så jag ligger med de flesta delarna av kroppen i skugga. Jag har precis ätit glass, vilket behövs i den här värmen. Idag är vi och badar. Igen. Det börjar kanske bli lite tjatigt, men det var ju runt 29 grader idag.

I morse så hade ni en chans att bli utan bloggning med bad, eftersom min lillebror var skeptisk till att åka och bada. Han börjar väl tycka det blev trist att bada, när vi hade gjort det både igår och i förrgår. Men längre in på dagen när det blev så varmt så att man hellre stannade inne, så tror jag han ångrade sig lite. Så här är vi idag en stund :)

Kommentarer

  • Monica säger:

    Oj vilken fantastiskt fin bild!! *stolt* Puss /M

    2013-07-27 | 22:05:22

Kommentera inlägget här: