Delar av Linnzans liv

Hej! I den här bloggen skriver jag om bland annat vad jag gör och ibland kanske lite annat ;)

Info

Kategori: Allmänt

Under ungefär de tre senaste dagarna så har jag tänkt att jag skulle lägga upp mina nästa sommartips, men det har inte blivit av! Just nu sitter jag på en bänk i en park. Vi är hos min morbror och hans familj och hälsar på. Vi ska vara här tills imorgon, och vi ska grilla, kanske gå lite på stan och kolla på ungefär som en bilvisning som heter american car show, så vi ska sova på hotell en natt. Bilder kommer komma senare ;) Men som tur är så har jag lyckats fått bild på två sommartips innan vi åkte, så jag visar de nu, så får ni resten när vi kommer hem ;)

Mitt första sommartips är en liten parfym som luktar somrigt. På den så står det I love myself when I'm with you EDT.

Mitt andra sommartips är ett doftljus som luktar vanilj.

Som sagt så kommer det mer när jag har kommit hem ;)
/Linnzan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: