Delar av Linnzans liv

Hej! I den här bloggen skriver jag om bland annat vad jag gör och ibland kanske lite annat ;)

Jun. 30, 2013

Kategori: Allmänt

Igår var jag hos några andra kompisar, än vad jag var hos i torsdags, som jag skrev i förra inlägget ;) På vägen dit fixade vi till vår skylt som vi hade gjort, som jag också berättade om i förra inlägget ;D Skylten hade släppt från tejpen så den hade ramlat ner, men vi spikade fast den med spikar och hammare, så det borde hålla ett tag till nu ;) När vi kom fram till våra kompisar så gjorde vi jätte mycket! Vi kom dit på förmiddagen och åkte sent på kvällen, så vi hann spela dart, hoppa studsmatta, äta godis och mat, se på film, träffa deras katter, bada i deras badtunna och mycket mer ;) Den äldsta av våra kompisar som vi var hos fick spruta kallt vatten på oss också medans vi hoppade studsmatta ;D

Idag har jag först åkt till våra kompisar igen som vi var hos igår, eftersom våra pappor håller på att ta ner stora träd. Och de blev inte klara igår, så de fortsatte idag och då hängde jag med ;) Sen åkte jag och min bror på picknick med mamma. Sen åkte vi till våra kompisar som vi var hos i torsdags igen ;D Det blir mycket kompisar under de här senaste dagarna ;)

Bilden nedanför är en bild på mina kompisars badtunna ;)

Kommentarer

  • Conny säger:

    Tack för fina och härliga inlägg! Ser med spänning fram emot fler. Kram

    2013-07-01 | 09:56:35

Kommentera inlägget här: