Delar av Linnzans liv

Hej! I den här bloggen skriver jag om bland annat vad jag gör och ibland kanske lite annat ;)

Lekplats! ;D

Kategori: Allmänt

Hej!
I morse så FaceTimade jag med Aurora, och för er som inte vet vad det är, så är det ungefär som skype ;) Sen skulle Aurora leverera en honungsburk som hennes mamma sålde, så jag följde med. Han bodde nästan granne med mig så det var inte så långt att gå. Men när vi hade sagt att någon i hans lägenhet hade beställt så sa han bara "jag tror inte att nån har beställt en honungsburk här", fast Aurora hade flera tecken på att det var rätt dörr... Men aja. Sen skulle Aurora iväg och hon är fortfarande borta. Men ikväll så ska vi sova över hos varandra, eller ja, det blir antingen jag som sover hos henne eller tvärtom ;)

För ett tag sen åt jag lunch, och innan det så åkte vi till 2 olika lekplatser, haha. Det var bara jag, min bror och min pappa för min mamma är borta hela dagen. Vi smakade äpplen och åkte en liten bana med våra cyklar som finns nära lekparkarna ;)

Alldeles snart så ska jag till farmor och farfar och sen en sväng ber till stan, hejdå!
/Linnzan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: