Delar av Linnzans liv

Hej! I den här bloggen skriver jag om bland annat vad jag gör och ibland kanske lite annat ;)

Tältning

Kategori: Allmänt

Hej!
I torsdags åkte vi till campingen, så vi har sovit vår tredje natt här nu. Jag har haft jätteroligt hos min morbror och min kusin och deras familj.

I onsdags så var vi i "vikingabyn". Det var ett ställe där man kunde prova på att till exempel tova ull, baka bröd och kolla på fina vikingahus som man hade byggt. Egentligen så tror jag att vi gjorde det mest för att min kusin tyckte det var kul, men det var faktiskt lite roligt för oss äldre också! ;) I "vikingabyn" så köpte min lillebror och min kusin en varsin armborst, min kusin en liten, och min bror en större variant. Jag köpte en pilbåge ;) Det var inga dyra saker eller så, men det var ändå kul eftersom de fungerade så bra.

Idag har jag vart på stranden, precis som igår. Det är ganska kallt i vattnet, men då blir det ju bara ett bra sätt att svalka sig på ;)

Nu sitter jag på campingens restaurang, men nu ska jag nog gå ner till lekplatsen som ligger precis bredvid restaurangen en stund, för att få lite skugga för att det är så varmt här, hejdå!
/Linnzan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: