Delar av Linnzans liv

Hej! I den här bloggen skriver jag om bland annat vad jag gör och ibland kanske lite annat ;)

Sommartips pågång...

Kategori: Allmänt

Idag är jag och badar igen, men till skillnad från igår, så hade jag tänkt skriva lite sommartips!

Det första är att ni inte ska bada efter att ni har solat. Då har ni ju blivit varma och då kommer vattnet kännas kallt, brrr... Jag märkte att det inte var nån bra idé igår.
Sen så ska ni inte köpa mjukglass en varm sommardag om ni ska äta den ute i solen, som jag gjorde för några veckor sen. Mjukglassen smälter väääääldigt fort. Särskilt när man står och ska betala, och pratar lite sånt med kassörskan, när man redan har fått glassen. Glassen väntar liksom inte med att smälta, den börjar på en gång.
Och om du är som jag, som reflexmässigt nästan börjar "skrika till" så fort en gigantisk flygmyra sätter sig på dig, så kan utgå efter min lillebrors teori: Det är bara att sätta dig under en handduk tills faran är över, haha.
/Linnzan

Kommentarer

  • Monica säger:

    Du är rolig du :-) Bra tips. Kraaaam

    2013-07-26 | 16:54:46

Kommentera inlägget här: