Delar av Linnzans liv

Hej! I den här bloggen skriver jag om bland annat vad jag gör och ibland kanske lite annat ;)

Sthlm och haul

Kategori: Allmänt

Nu har jag kommit tillbaka från Sthlm, all shopping och Gröna Lund. Min lillebror lyckades vinna 2 kg godis också! Till middag i måndags så åt vi pizza från pizza hut.

Jag shoppade också väldigt mycket från Hollister, haha. Så här är en haul om det jag köpte när jag var bortrest, och lite om det jag har köpt under de senaste veckorna när jag inte varit bortrest. Jag har inte köpt allt själv, det var jättedyrt. Det är rätt så mycket, så jag kommer tyvärr inte att visa allt. Så här kommer bilder på min pizza från pizza hut, från i måndags, en bild på en bit av vårt hotellrum, bilder på det jag köpt från Hollister och bilder på det jag köpt under de senaste veckorna när jag inte vart bortrest:

Hollister:
Två body mists: 3 för 245 kr (har en body wash också)
Klänning: 309 kr
Hoodie: 528 kr
Blus: ca. 480 kr

Från när jag inte var bortrest:
VS body mist, sheer love: ca. 150 kr
The body shop, body butter, lukt duo sweet pea: ca. 120 kr
Body scrub, lukt rabarber och jordgubb (syns i kanten av bilden på Hollister body mists): 70 kr

Kommentarer

  • Monica säger:

    Har man sparat pengar hela våren kan man shoppa på semestern. Det är du värd!! Kram

    2013-07-25 | 07:57:09

Kommentera inlägget här: