Delar av Linnzans liv

Hej! I den här bloggen skriver jag om bland annat vad jag gör och ibland kanske lite annat ;)

Idag, och igår

Kategori: Allmänt

 
Hej! Jag tror att det kommer bli ganska mycket information i det här inlägget, men också mycket bilder.


Igår skulle jag hem till mina och min lillebrors kompisar. Men när vi nästan var framme så såg vi två små kattungar som var jätteskadade :( De var för skadade för att kunna leva vidare :'( Så idag gjorde jag och mina kompisar en skylt som vi satte upp vid vägkanten <3

Men igår när vi var framme hos de så hoppade vi studsmatta och gjorde lite annat.

Idag har jag haft avslutning på ett läger som vi har varit på hela veckan. Men jag var ett år för gammal, så jag fick vara hjälpledare åt sexåringarna ;D

Här kommer lite information om bilderna nedanför:
Bild 1: En bild på mig när jag hoppar studsmatta från igår hos mina kompisar.
Bild 2: En bild på skylten som jag och mina kompisar gjorde till kattungarna idag.
Bild 3: En bild på mig och mina kompisar vid skylten. Jag är näst till vänster ;)
Bild 4: En bild på mina kompisars katt.
Bild 5: En bild på mina kompisars katt när hon tittar bort ;D
Bild 6: En bild på när jag håller i mina kompisars kattunge.
Bild 7: En bild på mina kompisars kattunge när hon går mot kameran ;D
/Linnzan

 

 


 




Kommentarer

  • Conny säger:

    Vilka härliga bilder!

    2013-07-01 | 10:49:46

Kommentera inlägget här: