Delar av Linnzans liv

Hej! I den här bloggen skriver jag om bland annat vad jag gör och ibland kanske lite annat ;)

Jun. 08, 2013

Kategori:

För 2 dagar sen tog vi fram min lillebrors glidmatta, eftersom det var så varmt! Men man fick ju förstås stora blåmärken dagen efter av att slänga sig på en tunn plastmatta.
I onsdags hade vi friluftsdag i skolan också, vilket inte var så bra när man inte hade med sig någon solkräm. Just DEN dagen blev det så varmt, när det hade vart så kallt de tidigare dagarna. Då var man inte beredd på att man skulle bli solbränd…

Igår åkte jag glidmatta igen, men badade också. Då kom vi ihåg solkrämen också! ;)

Idag har jag inte gjort så mycket utom att fixat blogg! ;D

I nästa inlägg så kommer jag att skriva lite mer om mig själv! ;)
/Linnzan

Kommentarer

  • Monica säger:

    Kul att du kommit igång med din blogg, äntligen! Ser fram emot att läsa allt du skriver eftersom du skriver så fantastiskt bra.
    Kram

    2013-06-08 | 12:41:25

Kommentera inlägget här: